Intense

Hola!
.
Idag har det varit en upptagen dag kan jag tala om! Gick upp tidigt för att ta en lite tidigare buss till skolan för skulle kopiera en del papper, sen var det föreläsning om matematik för de yngre åldrarna. Efter det så var det studiegrupps arbete, första gången jag träffade denna terminens studiegrupp.
Det kändes som en bra grupp och disskutionen gick bra ett tag innan det spårade ur och började prata om fotografiskt minne vilket ledde till att vi skulle operera in en kamera i skallen! Haha
.
När vi var klara i skolan så skyndade jag mig till bussen, fick i mig lite mat när jag var hemma för att sedan skynda iväg för att jobba några timmar. För att sedan skynda hem för att träna och nu sitter jag här och pluggar... Intensivt javisst!(;
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0