19/2-12

Först och främst Ranelid?? WTF!? Jag som har hållt med svenska folket de senaste veckorna, men inte igår direkt!
.
Men aja imorses följde jag Malin en bit mot Skara och påväg hem åkte jag förbi skidstadion för att se på lite skidtävling, blev inte så länge då det var rätt kallt..
Men jag hann träffa på Hanna och vi bestämde att vi skulle försöka få ihop ett skidpass i veckan innan hon åker upp till Torsby igen, vore himlans kul va ju flera år sen sist(:
.
Efter att jag kom hem så blev det en liten (lång) powernap i vanlig distanshelgs-anda(;
.
Nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska ta med mig till skolan imorn, vi ska ha typ estetisk verksamhet och har fått i uppgift att ta med oss saker som är utmärkande och specifikt för just mig? Och uttrycker min personlighet..
Dålig fantasi javisst! Tips någon???
.
Nått cykelrelaterad är ju ganska givet, men mer då?(;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0