25/4-12

Det har varit en fullspäckad men en ganska bra dag ändå! Pluggandet i Dalsjöfors gick fint, skönt att kunna bolla lite ideer med någon som ni kanske förstår(: Mentorsträff på det, vi fikade och diskuterade VFUn helt okej liksom.
Bussen hem och råplugga en stund innan det var träningsdags... Jag förklarade mitt upptagna liv för Jen såhär "förstår du hur mycket jag har att göra om jag säger att jag inte hunnit titta på en enda serie denna vecka!?(;" Serienörd som jag är, är det ganska otroligt faktiskt;P
.
Träningen då, tempo var planerat för dagen. Kan kort sammanfatta det såhär sämre väder, sämre ben, sämre tid men bättre flyt! Få ihop det om ni kan...
.
Det var iaf sol imorse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0