Första September

Hade mitt första seminarie idag, och vi flesta var lite nervösa inför detta men det behövde vi inte vara! Eftersom detta typ bara var att presentera oss själva. Värre lär det bli på måndag när vi faktiskt ska diskutera saker!
Prata inför folk har aldrig varit min grej, och jag undvek det så gott som jag kunde på både högstadiet och gymnasiet. Men nu är det bara att inse, man kommer inte undan! Så det är bara vänja sig på en gång..
.
Nu blir det att läsa en del, innan det blir en sväng på cykeln(:
.


Kommentarer
Anonym

Kommer gå kanon bra Carro

2011-09-01 @ 23:29:06
Anonym

Äsch det går att undvika å behöva prata i stor utsträckning på seminarier, bara att se väldigt upptagen ut :P

2011-09-08 @ 23:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0