Busy weekend

Tåget blev försenat i fredags så jag var inte framme förrän efter midnatt. Jag lyckades såklart  somna och ca 5min innan jag skulle gå av så väcker han som sitter jämte mig och sa att jag snart skulle gå av. Lite lätt förvirrad men oerhört tacksam över detta plockade jag ihop mina saker och gick av, hade han inte gjort det så hade Jen fått hämta mig i Sthlm så hon var nog lika glad(;
I Lördags efter att vi vakna så blev vi utskickade att fixa ärenden, när vi sen kom var det bara att börja fixa inför festen. Gästerna började komma vid 16, alla på en gång! Vi hade fullt upp med att fylla upp faten och diska bestick så det var stressigt men roligt. Och de sista gästerna åkte inte förrän vid 4, vi somnade så fort vi la huvudet på kudden..
Igår hjälpte vi till att röja upp lite och sådär, dagen gick väldigt fort!
Tidigt i morses så satte jag mig på tåget och åkte raka vägen till Borås, när jag var framme där så hade 3timmar innan jag började, så jag satte mig i biblioteket och skrev på mitt arbete(:
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0