19/9-11

I lördags så var jag på kräftskiva och min första kräfta ever! Jag var skeptisk innan, och ja jag blev inte så imponerad. Tycker mest att det var krångligt:P
.
.
Idag så var det skola igen en riktigt lång dag, hela 3 timmar med föreläsning och work shop(; Det handlade om barn med särskilda behov, riktigt intressant måste jag säga!
När jag kom till datasalen så hamnade jag breve en som jag tyckte att jag kände igen, så efter ett tag så var jag tvungen att fråga och det var en som gick i min klass på högstadiet! Han såg inte alls ut som jag kom ihåg, sen var det ju 6 år sen vi slutade 9an också(;


Kommentarer
Anonym

Pinsamt Carro!!!

2011-09-20 @ 11:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0