Helgen

Den här helgen har i stort sett bara varit bra! Har umgåtts en hel del med familjen, först i fredags när släkten kom och det blev lite firande av min födelsedag(: Tack för presenterna!
I lördags var jag ute och vandrade tillsammans med bror, kusin och morbror! Vi va ute i nästan 4 timmar och gick, mysigt var det tycker jag!
Igår var det lite sämre, för det första jag fick världshistoriens största skoskav när vi var ute och vandrade plus att jag gått och blivit förkyld! Stort plus igår var att mamma och pappa bjöd på lunch, så som sagt en riktig familje-helg!(:
.
Så nu har jag precis kommit hem från skolan och tänkte vila en stund innan jag ska jobba ett par timmar. Ikväll blir det dessutom tjejkväll, så fullt upp helt enkelt Men det gillas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0