Fantastic weekend

Nu har helgen passerat och det har varit en riktigt bra helg! Igår var det minst sagt fullt upp. Började dagen med att åka ut till Knätte för att gå mösa-marschen, vi startade 07.55 så det var tidig uppgång. Vi gick 1mil med 6st olika stationer, ja stationerna hade väll kunnat gå bättre men vi hade iaf roligt under tiden!
Efter mösan var det bara att snabbt snabbt hämta väskan och åka ner för att sätta sig på bussen och åka upp mot Skara, där var det oktoberfesten som gällde! Så efter en riktigt bra dag toppades den med en riktigt bra kväll!
.
Team Allierade med Elin
.
Helt klart lite vackrare än vanligt!(;
.
Skyttedrottningen själv!
.
Bilder från kvällen kommer när jag fått dom från Jen! Så Jenny jag hoppas att du fattar piken där då;P
.
Denna dagen börjades med frukost på Nockes tillsammans med Malin, där det även kom in lite annat cykelfolk så det blev lite prat om gamla minnen från skaratiden<3. Sen började den långa resan hem! Hatar att resa på helgen då det tar 4h att åka 8mil!!


Kommentarer
Den där omtalas jen

Jajaja de där korten kommer nog inom sinom tid (eller vad tusan det nu heter) skulle inte förvänta mig dem inom de närmsta dagarna eftersom vissa av oss måste vara i skolan ;) men de kommer snart! Har väl några egna så länge? De flesta jag har är ju ändå icke publicerbara :P

puss o kram

2011-10-03 @ 00:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0