12/10-11

Kan ni förstå panikkänslan när jag imorses vaknade och insåg att telefonen hade stängt av sig och jag inte hade en aning om vad klockan var!? När jag fick tag på en klocka så såg jag att jag hade försovit mig med 20 min, men kände ändå att jag skulle hinna till bussen. Sen började fundera på när jag verkligen började skolan om jag verkligen skulle hinna.. Innan jag hade kollat upp när jag började hann jag stressa upp totalt(; Men jag hann och väl i borås hade jag gått om tid..
.
Nu är jag alltså tillbaka i skolan, vi började med ett ganska chill seminarium där vi diskuterade hur vi har haft det på vfun(:
.
Imorn blir det hårdare med 3st föreläsningar.. så skola mellan 9-14!
.
Blev en sväng till Gällstad med Elin! Och lite träning och plugg!!
.
Nu ska jag avrunda kvällen med ett avsnitt av The Lying Game!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0