Wendes

Här kommer en väldigt sen rapport om Wendes 2-dagars.
.
Wendes var förra helgen och började med ett linjelopp under lördagen. Vi skulle köra 4 varv på en två mils bana, efter två varv så kom det iväg 5 tjejer där jag inte var med tyvärr! Utan hamnade i gruppen bakom, vilket var ganska frustrerande! Kanske inte att jag var just där jag var (eller självklart hade jag velat vara där framme så det också!) men lite mer hur det kördes i gruppen. Men men det får man räkna med! Vet ingen placering var i klungan nånstans. Kände bara att det  var att ladda om till söndagen.
.
På söndagsmorgonen vaknade jag med ont i halsen, velade länge om jag skulle starta eller inte då jag hoppades att det skulle gå över efter liten stund. Men det gjorde det inte så jag valde att stå över gp:t och tempot.
Så jag heja mina Svanesunds tjejer istället!
Bästa denna helgen var att träffa Tilina igen! Och andra som man träffar alldeles för sällan(:
.
Jag och Mamsen! Jag ser Äuhm något blek ut?
.
.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0