LYX!

I torsdags när jag var hemma och hämtade bilen så beslutade jag mig för att jag inte skulle orka laga middag igår, så jag bjöd in mig själv på middag(:
Igår efter att jag hade tränat så drog jag mig hem till föräldrarna där mamma bjöd på en supergod kyckling!
Sen blev det soffhäng resten av kvällen och eftersom jag somnade i soffan till Lets Dance, så bestämde jag mig för att jag inte orkade gå hem. Mycket bra beslut!! För då fick jag våfflor till frukost:D Kändes riktigt lyxigt måste jag säga!
.
När jag flyttade hit så lovade jag att jag skulle bjuda ner mina gudföräldrar på fika. Men eftersom detta är andra helgen som jag hemma så har det inte blivit av. Så jag kände att jag fick passa på nu eftersom detta är sista helgen innan säsongen drar igång på riktigt(:
Så när jag kom in från dagens cykelpass så ställde jag mig och baka lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0