8/6-2011

Här har det gått några dagar! Får väl ta det från början!
I lördags var det ju Gp i Norge, Gp gör mig alltid nervös! Men jag lyckades att hålla mig långt upp nästan hela tiden, tummen upp för det(; Och jag blev 8a..
.
När vi kom hem på kvällen så blev det grillning och beach volleyboll med lite folk, bra kväll helt enkelt!
.
I söndags var jag ute i solen hela dagen först nere vid sjön och sen hos Martina i Torsbo för att sedan dra hem för att träna.
.
I måndags blev det PW med Elin milen uppe vid lassalyckan(: Vi kände oss väldigt hurtiga! När vi hade gått klart så bytte vi miljö till att hänga nere vid sjön. Senare blev det fika hos föräldrarna tillsammans med bror och johanna.
.
Igår var det jobb hela dagen, för att sen snabbt byta om och sticka ut och för lite hårdkörning.
Och avsluta kvällen med Eclipse kväll med Elin(:
Förutom detta så har det blivit en del häng hos Niklas och Johanna!
.
Sjöhäng på högsta nivå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0