16/6-11

Tjenaa!
.
Jag lovade ju att jag skulle skriva om Pinse, så här kommer lite kortfattat.
.
Lördags var det 7mil linje, några småbackar men annars ganska platt. Det var fartökningar i backarna och några ytterligare attacker men annars ganska lugn fart och samlat in till mål. Jag var för feg i slutet  och kom 34 tror jag.
.
Söndags var det nästan 10mil och platt som en pannkaka, även här lite attacker men  inget som höll och det var samlat in till mål och det blev en 21plats.
.
Måndags var den hårdaste dagen med en kuperad bana, det sprack upp varje gång  i backen och jag fick slita lite för mkt där tycker jag. Men det var någorlunda samlat till mål och en 20plats blev det denna gången (och även totalt tror jag?) Har inte kollat så noga var ju ingen topp placering direkt(;.
.
Annars i veckan har det blivit jobb, träning och idag har jag opererat min tå (igen!) då jag fick typ akut ont i den. Jag hade hoppats på penicillin men läkaren sa att jag skulle bara få ännu ondare om jag inte opererade nu, så det var bara att lyssna och han lovade att det skulle vara bra tills nästa vecka! Igår så var det pappa som opererades, de säger att allt har gått bra så det är bara att hoppas på det bästa(:
.
Ja som ni ser en väldigt gammal bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0