Västgötaloppet

Nu är mina 40km avklarade eller för några timmar sen!
På något konstigt sätt lyckades jag bli seedad till första led! Haha men det tackar man väl inte nej till(;
Kan sammanfatta loppet såhär: Jag överlevde, men jag kan tyvärr inte säga detsamma om mina armar!
Första varvet gick bra, och jag låg 5:a i varvning. Sen avled mina armar och jag tappade gaaanska mycket och blev 7a imål(: Inte helt dåligt för en föredetting.. Jag angav Svanesund som klubb när jag anmälde mig, för att skidfolket inte skulle känna igen mig! Det hjälpte inte:P
Nu har jag såndär klassisk jag-är-inte-van-vid-att-tävla-så-jag-hostar-lungorna-ur-mig-hosta!
Team Eriksson/Gustafsson(:
Rätt sleten tjej!
Lucas var grym och blev 3a i 17/18(!)


Kommentarer
Mor

Ni var jättegrymma alla tre.

2011-01-31 @ 08:37:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0