I´ve got butterflies

Nu under kvällen så har cykeln och ytterst lite kläder packats ner i cykelväskan! Kan minst sagt säga att jag reser lätt, aa förutom att cykelväskan är brutalt tung! Men jag har nog aldrig haft med mig så här lite grejer...
.
När vi har landat på Gatwick så ska vi ta tåget och leta oss in någonstans i London (tack gode gud att jag inte är ensam!)
Sen så på fredag så får vi lite tid till att cykla innan vi åker mot Belgien! Hörde jag nån säga sightseeing till Buckingham Palace??(: Ja tack!
.
Just det ja, sa jag att jag var nervös eller?(;


Kommentarer
Malin

Lycka till!

2011-02-24 @ 06:42:55
URL: http://www.teammalmal.com
Anonym

Kör hårt, tjejen. Fadershjärtat klappar för dig.

Lycka till.

2011-02-24 @ 10:16:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0