Tönsberg

Tänkte att jag kan berätta om de andra etapperna från Tönsberg också.
I fredags var det 115km som gällde tillsammans med herrjuniorerna. Det gick verkligen inte så bra som jag hade hoppats! Tappade killarna alldeles för tidigt, och hamnade med ett par killar som jag körde 2 varv med. Men killarna blev avplockade och det blev lite strul för mig. Så blev ikappåkt av några tjejer och blev 7 på etappen.
.
I Lördags var det återigen 115km som skulle köras samma bana fast åt andra hållet, jag hängde med betydligt längre denna dagen men det tog stopp på tredje varvet. Fick sällskap av en kille in till varvning men han klev av, så jag hamnade helt själv i 3varv.. Blev 4a på etappen.
.
I Söndags så var det 17km tempo. Jag startade ganska bra, men hade en rejäl svacka bort till vänd! Men efter vänd så fick jag bra flyt igen, och hade bestämt att Björg-eva inte skulle komma om mig! Vilket hon inte heller gjorde(: Hon var bara 45sek före, så det var faktiskt bra! Har ju vart mer på kortare sträckor så(:
.

Foto: Björn Berlin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0