First day at school!

Jag var skapligt nervös när jag gick upp imorses! Det var alltså dags för första dagen i skolan.
Eller första dagen på introduktionen kanske man ska säga? Har ju inget helt seriöst förrän på torsdag, då vi drar igång med seminarium.
Det är konstigt när jag började gymnasiet i Skara och flyttade hemifrån när jag var 15, kan jag inte minnas att jag var det minsta nervös. Men då hade man ju alla cyklister och det var ju en trygghet. Nu var jag jättenervös det var väl mest för att jag har en förmåga att bli väldigt blyg och att jag inte kände någon, men det gick bra! Alla är ju ändå i samma situation(:
.
Jag ska alltså bli Förskollärare om det är någon som undrar.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0