3/8-2011

Hej Världen!
.
Sist jag skrev här skulle jag till Falköping och tävla, där det började regna 1min innan start. Detta gjorde att det blev väldigt halt i kurvorna, senast det var halt var på SM och då vurpade jag. Jag hade alltså en hel del tankar som inte var så positiva och jag blev rädd och feg helt enkelt! Men en 3de plats blev det iaf.
.
Efter tävlingen så åkte jag till Jenny i Skara och spenderade kvällen där då jag skulle tävla i där dagen efter.
Skara GP gick inte riktigt som jag ville, blev ytterligare en 3de plats.
.
Annars så har jag börjat jobba igen nu, skapligt förvirrad har jag varit när klockan ringt på morgonen(;
Igår var det tjejkväll hos Mattson, idag så var jag och Elin och kolla på Harry Potter. Den var BRA! Total spänning hela tiden.
Jag har dessutom fått till två riktigt bra tempopass nu det senaste, det känns riktigt bra då det inte har funkat alls iår! Nu är det bara att få med sig den känslan till tävling.
.
Imorgon går bilen mot Tönsberg i Norge för 4 dagars tävling!(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0