14/8-11

Igår när det inte blev något GP i Burseryd så blev det istället en tripp till Ikea med föräldrarna(: Inte så mkt shopping från min sida dock! Men ett nytt diskställ av mamma, så det tackar man för(:
Sen blev det lunch inne i Jkpg, där vi även gick förbi NM i kanot. Så vi stannade och kollade på ett lopp eller heat eller vad nu kallas, det var faktiskt lite kul att se innan vi åkte hem igen.
.
Eftermiddagen/kvällen spenderades med Martina med en filmkväll, med ett avbrott för att åka till marbäck och ut och gå med en hund då hon var hundvakt.
Hon hade inte sett The Blindside än så den fick det bli, för det var lite lätt katastrof att hon inte hade sett den än(;
.
Som ni märker så blev det inget lopp för min del den här dagen heller... Vilket suger!
Men jag håller tummarna för dom Svanesundstjejer som är där! Dom håller på kör nu, så hoppas att det går bra!
Och hade jag vart där hade jag ju fått träffa Kajsa! Som jag inte har gjort sen U6"/
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0