Han kunde inte ha haft mer rätt!

Okej, jag åker till vårdcentralen i tron om att de bara ska kolla på cp-tån! Men de tar verkligen fram bedövningssprutan och kniven på en gång!:O Gissa om jag blev paff, ingen mental förberedelse här inte.
Kände nästan paniken komma, när jag såg sprutan. Alltså jag hatar sprutor, men det var bara att bita ihop och spela tuff(; Nu kanske det blir bra för en gång skull! Men att det som chefen sa på skämt verkligen skulle stämma:O
Förövrigt så börjar bedövningen släppa nu, helvete vad ont det gör!! Funderar på att rensa pappas pillerburkar som han har till ryggen, Haha kanske inte! Men min Ipren verkar inte hjälpa nånting alls, damn you Ipren!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0