Dagens misstag!

Möter Arto påväg in lagret och får frågan:
A: Vad är det för order du gör?
C: Solarbayer..
A: Är du säker på det?
C: Jaaaa...
C: NEEEEEEEEEEJ och sen följer ett X antal svordomar!!
Det visar sig att jag har klistrat på fel märke på emballaget (det heter inte så, men kan inte förklara vad det är annars)
Och självklart har jag hunnit göra alla 144st med Laddomat märken och inte Solarbayer...
Medan jag själv tyckte ganska synd om mig själv så tycker alla andra att det var ganska underhållande! Inte Okej!!
Sen när jag gjort ungefär 1/3 av de nya så kommer detta.
T: Du vet att dom va till Passat va!?
C: HA..... HA.... HA!
T: Men det hade varit ganska kul annars!
C: Nej det hade det inte, då hade jag nog börjat gråta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0