Kinnekulleloppet

Nu har jag varit hemma en liten stund efter typ 10 timmar i Kinnekulle, det var kallt lite långtråkigt innan folket som jag känner kom dit! Då jag var där strax efter kl7 helt i onödan, för det visade sig att jag inte alls behövde köra kommisariebilen. Det var iofs en lättnad men jag hade ju inte behövt gå upp 20 över 5 då ju!










Någon som inte tyckte att det var så jobbigt att köra uppför?




Och denna söta tjej spenderade jag mina dagar med:D (HAHA förlåt Anna men jag var tvungen)


Kommentarer
Anna

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA. Tack<3

2010-05-17 @ 21:20:25
URL: http://theineloquents.blogg.se/
Eliiin

Anna är söt! :D

2010-05-17 @ 22:08:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0