Frustrating


Just nu är jag lite frustrerad för min hals har varit en aning fucked up de senaste dagarna, vilket gör att jag inte kan träna:( En aning stressande vid den här tidpunkten på året! Men men det är väll bara att ta det så lungt som möjligt så att det verkligen försvinner.. Kanske var tur att jag inte hade någon tävlining inplanerad den här helgen då:P Men det är 4st nästa helg så då gäller det att vara frisk!!

Man får så mycket tid över på helgen när man varken kan träna eller tävla, ganska ovant och man vet inte riktigt vad man ska göra. Men har iaf fått iordning på rummet nu, sen blir det väll resten av dagen i tvsoffan man ska ju inte överanstränga sig liksom(;

Igårkväll var jag förövrigt på Tingholms gymnasiets vårblandning med Martina och en massa släktingar till henne.
De är verkligen riktigt duktiga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0