Etapp4- Linje

Nu har vi kommit hem från Hammarön, då den fjärde och sista etappen kördes idag.
Ett linje på 10mil som vi körde tillsammans med herr juniorerna.
Ja det gick verkligen inte lika snabbt som jag trodde att det skulle göra, men det var väldigt ryckig körning så det är nästan jobbigare än när det bara är jämn fast hög fart.
Vet inte vad jag kom på dagens etapp i klungan någonstans, men jag slutade iaf som 3:a totalt:D

Det kändes bra i helgen, så det var kul kanske kommer igång nudå(:


Småttingarna på Gp:t




Sjukt imponerande att hon starta sist men kom imål först på tempot!!










Fokuserade våffelätare(;



Hahaha längskillnad?? Nej hon står inte längre ner än vad jag gör! hahaha



Kommentarer
fam Eriksson

Du är bäst

Häls

Fam Eriksson

2010-05-03 @ 23:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0