Tjejen med koll

Först imorses så var jag och fixade i ordning cykeln för det hanns inte med igår.
Sen när jag kom hem så var det bara att sticka ut och cykla, distans var tanken men efter en stund får jag veta att bion som jag skulle gå på idag som jag trodde börja kl 19 började halv fyra så det var bara att ändra från distansfart till snabb naturlig fart. När jag kom hem hade jag 45min på mig att duscha, äta och fixa i ordning mig.
Jag hann(:
Men det hade inte gått att boka i förväg, så vi stod där och hoppades att några inte skulle dyka upp!
Och vi hade tur visst jag satt i ena delen av salongen och Elin i den andra, men nu tredje gången gillt så har vi äntligen sett Avatar! Och hur bra var den inte?? riktigt häftigt med 3D också.



Kommentarer
Johanna

Tar dig på orden, kommer hem till Påsk =) Då får det bli B&J tycker jag =D Puss på dig

2010-03-15 @ 21:23:46
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0