Stockholm

Mässan i fredags va helt okej, blev lite drygt efter några timmar. Blev lite chockad när jag träffade en föredetta cyklist där, men det var kul!

Sen på kvällen så var det bowling och middag med jobbet, och hmm bowlingen gick väll sådär...
Men de va så snälla och meddelade att det var de vita sakerna där framme som skulle få ner. Höhö kul verkligen!!

Sen igår så blev jag avsläppt i Södertälje, och där var det direkt att slänga ihop lite grejer så åkte vi till badhuset med Jennys kusinbarn. Det var lite småkul men vi konstaterade att det var betydligt roligare när man var liten:P
Sen efter det kom Tjofsan och hämtade upp så åkte vi till Skärholmen och gick i affärer, mycket bra för hon har varit saknad! Sen åkte vi hem igen och fixade oss lite tacos, sen hamnade vi i oss soffan och kollade på freaky friday som var på tv:n men vi sov igenom nästan hela den. Bestämde att vi skulle se millenumserien som gick började kl 21 såg typ halva sen somnade jag igen, efter att det var slut satte vi på luftslottet som sprängdes och ja det hann vi inte se så länge innan vi somnade igen. Hmm trötta tjejer??

Efter lite förvirring idag så gick klockorna rätt igen och efter ett tag så tog vi oss ner på stan och drällde lite innan det var dags för mig att ta bussen hem.
Måste komma ihåg att lära mig boka biljetter tidigare så att jag kan ta tåget nästa gång, för shit vad drygt det är med buss och den stannade inte ens i u-hamn så va tvungen att bli hämtad i borås..

Men det har varit en mycket bra helg!!



Kommentarer
Tjofsan

Tack för igår. Det var supermysigt och trevligt:) Längar tills Östgöta, då vi ses igen:)

2010-03-28 @ 22:04:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0