Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Måste säga att det har varit en rätt bra dag, inte så händelserik dag men skön!
Jobb som vanligt såklart, även denna dag ståendes och lyssnar på snömannen är precis i slutet nu(:
Sen så vart det ett pass i skidspåret kände mig extremt seg men det var ändå skönt pga det fina vädret!
Riktigt soligt idag för en gångs skull, fick till och med plocka fram solglasögonen när jag körde bil. Inte mig emot!

Nu är jag galet shoppingsugen! Hittar en massa fint som jag vill ha, men är alldeles för snål för tillfället"/
Jag upptäckte dessutom att det blivit ett litet hål i min favorit väska som jag fick av bror och Johanna i julklapp för nått år sen:( Inte okej! Men den är väl använd och den har ju hållt rätt länge, och änsålänge har den inte gett upp(;




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0