Möt oss på Nordbygg

Nu är jag här återigen en torsdags kväll, med sistaminuten packning! Alltså jag tror inte att skulle kunna packa på nått annat sätt även om jag försöker. Jag har inte börjat än, och denna gången hinner jag inte packa något alls på morgonen! Och jag måste dessutom lägga mig tidigt för jag måste upp brutalt tidigt"/

Jag ska alltså till Stockholm med jobbet imorn, vi ska besöka en mässa. Eller vi är utställare till och med, men det har säljarna hand om för de har varit där hela veckan vi ska bara dit och kolla. Hmm 5 timmar ska vi vara där, och om vi har tråkigt så har vi kollat i tidningen som har information om mässan och vi har hittat en monter som bjuder på pucko och korv med bröd. Vi har skrivit upp monterplatsen och allt så att vi ska hitta(; haha
Nej men jag hoppas på att det ska finnas en del att kolla på!
Sen på kvällen så ska alla termoventilare ut och käka sen så blir det bowling(:

Vad ska man ha på sig när man ska ut och äta med jobbet??

Förresten har det inte varit underbart väder idag? Riktiga vårkänslor! och över 10 grader varmt lovley!!





Nej nu får jag ta tag i livet och packningen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0