Free Fallin

Har precis kommit hem typ.. Har vart i Gånghester hela kvällen, då kusinen fyller 16(!) år imorgon så grattis till det!!

Annars idag så har det varit en ganska seg dag, varför är det alltid fredagar som är sega och man bara vill hem?

Shoppingen i onsdags blev ganska lyckad faktiskt! Fick med mig en del hem, va på jakt efter en jeansskjorta det fick jag med mig hem dock inte en sån som jag tänkt mig så det kommer garanterat att bli en till när jag hittar den mest ultimata! Annars så blev det ett linne, shorts, leggins och ett par skor. Och jag har nu 17 år efter alla andra tagit tag i mitt liv och köpt en plattång:P



Kommentarer
Johanna

Haha, får jag behålla min får mig själv då!? ;) Nice, vill också shoppa men först lär jag skaffa mig ett jobb isf... Och det verkar jag inte riktigt lyckas med, tyvärr. Vill se bilder på dina inköp! Puss på dig sötis!

2010-03-06 @ 11:36:02
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0