Elitläger - Apelviken

Har varit hemma i några timmar efter lägret i helgen. Kan sammanfatta den som brutal!
Börjades med ett hårt pass igår, då det sas att det fanns en lite kortare runda för de lite klenare och en lite längre för de andra.. Den korta skulle vara 14mil och den långa 18mil, jag var klen och körde den kortare men våran vägvisare körde fel så det blev 16mil! Vilket hade vart lugnt om det bara hade varit distans men det blev lagtempo och spurter och jaktstart på det, vilket ledde till att man var ganska krispig när man väl kom hem!

Och idag var det lite kortare, lite mer än 10mil tror jag med spurter, lagtempo och testtävling inräknad i det.
Så ja mina ben är inte direkt pigga just nu och helst av allt skulle jag vilja sova! men klockan är bara 10 över 8 så det får vänta ett tag:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0