Årets första....

Vurpa är avklarad! Förhoppningsvis sen sista (a)
Första vurpan på 3 år så de kanske var dags?


(om det var nån som kände att dom ville se hur det såg ut?;)

Men vad mer ska man säga, bilden talar väll för sig själv?
Kunde ju vart betydligt värre men shit vad jag älskar rullgrus<3<3

Kul att det var mitt inne i stan och massa bilar runt omkring! rätt pinsamt!!
Lite kul ändå att det alltid blir samma reaktion, först kolla hur många som såg (vilket i detta fallet var ganska många, men förhoppningsvis ingen jag kände), Sen kollar man cykeln och sen om man slog sig..

Men ibland är det tur att man har en sjuksyster till granne!(:


Kommentarer
Johanna

Aj! Jag har ju sagt att du inte ska vurpa, det är ju dealen ;)

2010-03-31 @ 18:53:44
URL: http://jsan8.blogspot.com
Annie

Usch, dåligt! Jag höll också på att dra mig här om dagen.. rullgrus it the devil!

2010-04-02 @ 09:41:14
URL: http://anniesoderberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0