2010-03-13

Hej gott folk(:

Idag när jag skulle ut och cykla i det fina vädret så kom jag ungefär 500 meter innan min kedja går av, så det var bara att vända och tur att jag inte hade kommit längre!
Det var bara att ta till plan B, vilket blev till att köra naturliga på TC:n. Långt ifrån lika roligt men det fick duga för dagen, så ska jag försöka få ordning på cykeln tills imorn! Okej ska vara helt ärlig det är inte jag som ska fixa cykeln för jag kan verkligen inte sätta på en kedja, mina meckar skills slutar vid att byta punka:P

Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda, men min gissning är OC, film och melodifestivalen jag ska gå soffhäng all in! Eller så hittar jag på nått annat men jag tror att det första!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0