2010-03-07

Det gick bra att cykla till Skara igår, trots att det är den vägen som framkallar dom allra flesta psykbryt så gick det bra ipoden höll mig sällskap så det var rätt lungt!
Sen när jag kom fram var det ingen hemma för Jen kan inte räkna:P haha Men det löste sig smidigt ändå..
Vi hann prata en hel del, trots det har vi inte löst världsfreden än det får bli nästa gång!
Filmkväll blev det under kvällen och det bestämdes att vi skulle se PS i love you(: men jag var nog inte så bra sällskap för jag somnade en kvart in i filmen!

Under morgonen så hann vi med ett par OC avsnitt! Lovley sen var det dags för mig att cykla tillbaka till Uhamn..
Jag har konstaterat att cykla med ryggsäck är bland det mest motionärigaste man kan göra! Sjukt fult, men framförallt brutalt obekvämt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0