The short second life of bree tanner

Va tillbaka på jobbet idag efter en långhelg, lite seg imorses så att säga!
Det är fint väder under hela dagen som jag jobbar, men sen när jag ska ut och träna på eftermiddagen så kommer regnet"/ Stack ut iaf men fick några störtskurar på mig så kortade av lite och avslutade inne på TCn.

Sen har jag och Johanna suttit och drömt en del och kollat på drömhus, damn vilka hus det finns!!
Men jag hittade min nya lägenhet, ska bara leta upp typ 5miljoner först;P

Dessutom såg jag att det har kommit ut en ny Twilight bok, så det var ju ganska givet att jag var tvungen att beställa hem den!




Kommentarer
Johanna

Men det är ett löfte att om jag får köpa huset i trosa och du ställer upp som nanny så har du ditt eget rum =D Snälla någon ge min mååååånga miljoner ;)

2010-06-09 @ 10:55:22
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0