The Proposal

I Onsdags så förlovade sig några som jag tycker väldigt mycket om<3 Stort grattis till er!!
Det firade dom med att gå ut och äta på restaurang. Jag tycker att det hade varit mycket bättre om han friade på restaurangen, så hon kunde flasha med ringen och så går servitrisen förbi och utbrister Oh congratulations!! Free champange on the house.. Så blir det stora applåder av de övriga gästerna.
Och ja hon måste säga det på engelska för det låter mycket bättre då!
Ja jag vet jag har kollat för mycket på film, men det vore så kul om det funka(;




Kommentarer
Emma Karlsson

haha klockrent! verkar som om att du inte är den enda som har kollat för mycket på film ;)

2010-06-11 @ 18:16:50
URL: http://princesparkle.blogg.se/
Johanna

Hihi, fick champagne ändå ;)

2010-06-11 @ 18:29:00
URL: http://jsan8.blogspot.com
Tjofsan

hehe, va klockrent! Grattis till dem! :D

Hur kunde du äta lunch på Nancy's utan mig?!!? :O;)

2010-06-13 @ 22:00:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0