U6- Dag 6 Tempot

Skriver lite snabbt om tempot i lördags såhär några dagar efter.
Är inte helt nöjd med detta lopp, fick inget flyt alls framförallt inte till vänd efter det gick det lite bättre iaf.
Det blev en 8:de placering på tempot, men höll min 3:de plats totalt.
Så överlag är jag nöjd med årets U6, bara vissa detaljer som kunde ha varit bättre.
Vi kom även tvåa i lagtävlingen!

Direkt efter att U6 var klart så var Malin så snäll som lät mig åka med henne till Skara.
Så att jag kunde spendera lite tid med min bästa vän(:
Börjades med en grillkväll ute på Nygården i lördags. Jag blev även frisör kl 22.30 på lördagskvällen, HAHA! Det trodde jag inte när jag åkte dit.
Igår bjöd vi med oss själva till Jönköping, då grabbarna skulle dit. Blev en stund inne på både IKEA och A6.
På eftermiddagen så åkte vi ut till Sara för att fira henne då hon fyllde år i lördags, och filmkväll inne Skara på det. Tog bussen hem imorses efter som ni hör en väldigt bra helg!


Har inte fått in korten på datorn än, så bjussar på ett kort på mig och Jen från The Studio(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0