U6- dag 3 Härja etappen

Dagen börjar med att jag har sjukt dåliga ben på uppvärmningen, men sen när starten gick så kändes de faktiskt riktigt bra!
Klarade av att ligga långt upp de båda första gångerna uppför backen, men sen när farten avtog andra gången så attackerade jag och kom iväg tillsammans med en danska och det kommer även upp en belgiska.
Sista halvan av varvet så tänkte att det kommer aldrig hålla för jag så sjukt trött! Men vi fick positiva tidsdifferanser hela tiden. Det slutade med en riktig repris från förra året med att jag totalt dog i målbacken och kommer trea.
Bara tack vare att mina och danskans lagkompisar gjorde ett riktigt bra jobb med att hålla nere farten i klungan, så att vi ska kunna hålla undan. Så stort TACK:D




Kommentarer
Anonym

Gillar att du tackar dina lagkompisar. De förtjänar ett stort tack

2010-07-07 @ 22:03:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0