Tävling

Idag på jobbet så var det pizza dag och blir det lunch en halvtimma tidigare (jag har ju inte lunch på jobbet längre förutom just den här dagen). Och klockan 12 så fick jag att jag skulle packa 12st. Då säger dom att det hinner du aldrig innan lunchen, tävlingsmänniska som jag är så blir det genast en tävling utav det hela. Det var nära ett vad och skulle jag fått min pizza betald men jag fega ur, det var synd för jag hann och det var med marginal:P

Jag är fortfarande proppmätt efter pizzan då jag tvingade i mig hela, jag menar jag måste ju få valuta för pengarna speciellt när jag hade kunnat fått den betald:P

Snart träning, väntar bara på att mamma ska ringa för ska hämta henne från jobbet.



Kommentarer
Johanna

Hahah, skills! Såg det nästan framför mig ;) Hoppas träningen gick bra, själv har jag legat i soffan och drömt om att få träna men insett mina begränsningar... Det är en jäklaskit förkylning det här. Och huvudvärken vill inte försvinna... Pusspusspuss

2010-01-07 @ 22:35:20
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0