Playa del Ingles

Nu är allt packat! Hoppas jag!(; Jag får inte hitta nått mer nu som jag vill ta med mig, för det får inte plats i väskan.
Men det är ganska skillat att jag bara har den lilla Dakine väskan! Det är inte likt mig den brukar jag ha när jag ska vara borta en helg ju! Okej jag har fått lite hjälp av cykelväskan där typ alla cykelgrejer är.
Nej nu är nog allt gjort. Ipoden är laddad och väskorna står vid dörren ska bara plocka fram passet sen är jag good to go.
Och den vanliga reseoutfiten är på mjukisbyxor, stor tshirt, hoodtröja och stödstrumpor lika glamoröst som alltid!
Btw stödstrumpor is the shit:P
Mitt löfte till mig själv är att jag inte ska bränna mig första dagen som jag vanligtvis gör! Solkrämen är packad!

Orkar inte släpa med mig datorn, så om jag inte får tag på nån därnere så hörs vi om lite drygt två veckor!
Hade bäst!
Pusss
Hoppas på minst lika fint väder som vi hade i Italien i våras!


Kommentarer
Anonym

Hoppas du får två UNDERBARA veckor!

Kram från Erikssons

2010-01-13 @ 09:20:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0