Flygresan hem

Heej!
Har fått lite klagomål över att det varit dåligt med uppdaterande när jag vart borta!
Men nu är jag iaf hemma efter en ganska strulig natt! Flyget gick bra från Las Palmas, eller det var en timma försenat fram till Kastrup. Men det gjorde inget för skulle ändå ha god tid på oss innan vi skulle byta plan, vi trodde dock inte att det skulle bli 5timmar försenat. Och det var riktigt dåligt med information så först trodde vi inte att vi skulle komma hem inatt överhuvudtaget! Men sen när vi väl fått besked om när flyget skulle lyfta så kom nästa problem hur jag skulle komma hem från Arlanda. Jen skulle ha hämtat mig och hon stod på plats men jag skickade hem henne för hon kunde inte stå där och vänta för hon skulle upp till plugget på morgonen.
Jag skulle ha åkt med Jessica från Södertälje kl 6 imorses egentligen, men jag kunde inte ta mig dit så det lättaste blev att hänga med Linnea till Uppsala och ta en buss därifrån.
Så med väldigt lite sömn är jag ganska trött just nu, eller lite sömn jag har sovit typ 5timmar på bussen idag:P
Mer om resan får ni höra om senare orkar inte nu! och imorn är det att ta sig tillbaka till verkligheten och jobbet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0