18/1-10

Hallåhej!

Igår var det verkligen en riktig stekardag!
Började med ett riktigt lugnt rullpass på morgonen sen hade man hela dagen till att göra annat(:
Blev ganska mycket tid vid poolen, jag har fått lite färg men eftersom jag är väldigt noga med att smörja in mig så tar det lite tid(;
På eftermiddagen så tänkte vi gå och kika lite i affärer, men det var ju såklart stängt!
Så det slutade med att vi satte oss och käka en glass,sen beslutade vi oss för att vi ville hyra en liten gul bil asfula men de ser riktigt roliga ut(; Så vi letar upp stället där man kunde hyra dom men vi fick gå därifrån mycket besvikna, man var tvungen att vara 21 och ha 2års körerfarenhet. Men vi har en plan B(; haha

Idag har det vart desto hårdare, stack ut ännu lite tidigare och körde rätt hårt faktiskt.
Så sitter jag här och är trött, de andra ligger redan ute och steker men jag känner att jag ska ta det lite lugnt med det idag kommer bli långt imorn och jag vill verkligen inte bränna mig, nu när jag har klarat mig såhär länge(;

hade det fint därhemma i kylan!:P


Kommentarer
Gorillan

jag har inga problem med kylan här hemma, är ju ganska hårig ;)



Apmånga hälsningar



/Gorillan



PS Hälsa Lillfisen :)DS

2010-01-18 @ 14:48:58
Johanna

Hmpf, vaddå kyla?! Här är det ju knappt kallt längre ;) Din bror hälsar att han vill ha en fin present när du kommer hem och jag vill ha sol, värme och en ny garderob. Det fixar du va?! ;) Såg snabba cash idag, riktigt bra får jag säga =) Hade bäst sötnos! Pusspuss

2010-01-18 @ 21:38:59
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0