Shadows fill an empty heart

Ja nu är den här onsdagen här igen, alltså den första onsdagen i månaden som på jobbet är förknippad som pizzaonsdag.
Den här gången blev det ett vad och ja vad ska man säga!? Jag ägde, så nästa gång så slipper jag betala min Pizza(:
Blev ju lagom glad när jag kommer hem och upptäcker att plogbilen har gjort värsta vallen upp till våran garageuppfart så att jag inte kommer upp med bilen. Så det var bara att parkera på vägen så långt vid kanten som möjligt och hoppas att det inte skulle komma någon bil för den hade ändå inte kommit förbi!
Sen ut och försöka skotta bort en bit av vallen så att jag ska komma upp med bilen iaf...
Under eftermiddagen så har det blivit ett härligt träningspass på skidorna(: Det gled tungt men det kändes ändå bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0