My sisters keeper

Har precis käkat lite nu efter jobbet, så nu blir det väll till att ta det lite lugnt en stund så att jag orkar träna ordentligt(:
Utvecklingssamtalet gick rätt bra faktiskt eller alltså relativt iaf(; Det var utsatt att det skulle ta runt 2 timmar, det tog 45:O hmm jag är visst inte en så pratglad tjej, inte så oväntat direkt:P
Sen måste jag säga shit vilken vurpa Anja gjorde igår! Den såg helt brutal ut och jag satt och skrek i soffan..
Men alltså störtlopp är inte riktigt min grej, vågar knappt kolla och jag fattar definitivt inte hur de vågar åka ner där!?
Och så var det ju såklart synd att det inte gick bättre i sprinten, eller de körde ju riktigt bra synd bara att de andra va snäppet vassare just igår!
Måste tipsa om en film jag såg i veckan!
My sisters keeper eller allt för min syster som den heter på svenska!
Riktigt bra men väldigt sorglig dock..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0