Klassiskt

Nu på kvällen har jag åkt klassiskt för tredje gången denna vinter, känner att jag kommer ha träningsvärk i vaderna imorn(; Men det gick riktigt bra! gillar klassiskt mycket mer än skate, fast det brukar oftast bli skate för då slipper man valla(; Det var nog första gången idag då jag faktiskt hade fäste efter att ha vallat själv:O rätt så bra jobbat! Haha
Annars ska jag se om det finns nått roligt att titta på kanske blir den där os grejen med Kalla och co annars blir det att läsa snabba cash måste ju läsa ut boken snart så att jag kan se filmen! Jag har ju ändå hållit på att läsa den sen i somras! inte okej men nu har jag kommit in i den så det ska nog gå rätt fort att bli klar.
En väldigt trött och ganska så fräknig tjej(;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0