Chunky Monkey

I Torsdags så kom min kära bror och Johanna hem från Örebro(: Alltid lika trevligt, borde de gör oftare tycker jag!
Men nu har de tyvärr åkt hem till hennes familj i Dalum så träffar dom inte mer den här gången.
Så igår kväll vart det mest myskväll med familjen(:
Idag så har det varit en väldigt slapp dag, vi kollade på Himlen kan vänta på förmiddagen. Det handlar om 5st cancersjuka personer och ja jag vart tårögd ett antal gånger!
På eftermiddagen efter att alla tävlingar uppe vid skidspåret var klara så åkte jag upp och åkte skidor(:
Blev milen sen stack jag ut på golfbanan och körde spåret där, men höll mig visst kvar där ute lite för länge då det blev lite mörkt men annars var det helt lungt känns faktiskt rätt bra nu..
Nu ska jag läsa Snabba Cash och äta Chunky Monkey (Ben & Jerry alltså;)


Kommentarer
jen

I need you - kom hit innan jag drar norr ut! Vi har en resa att planera ;)

Saknar min älskade vän,

puss puss

2010-02-06 @ 19:44:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0