Allt som är bra med mig, har jag en förmåga att glömma bort

Hej på er!
Här har det inte varit mycket skrivande det sista, men har helt enkelt inte varit på humör för de!
Men det har varit en hel del OS för min del(:
Och jag gissar på att det är ingen som har missat att det har blivit 2st OS-guld!
Men heder åt Hellner som verkligen satsade! Alltså jämt när jag ser någon som är så trött tänker jag alltid på första vinterpasset i Skara, men den historien vet ju dom flesta redan så de behöver vi inte gå in på igen:P
Och sen så var det ju total katastrof att startern höll Anna-Carin för länge!!:O
Sen förövrigt så ska jag ha utvecklingssamtal på jobbet imorn, det tycker jag inte om!
Trodde att jag skulle få slippa eftersom han redan har haft med alla och jag är ju inte fast anställd, men tydligen inte...
Har fått en lapp med frågor som jag inte riktigt vet hur jag ska svara på men jaja det löser sig väll!
Ikväll så ska jag självklart heja på Hanna, det hoppas jag att ni också gör(;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0