20/2-10

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Limmared och fixade lite saker(:
Sen när jag kom hem så blev lite omtumlande, inte så mkt jag kan prata om här men iaf.
Så jag spenderade hela kvällen hos Fam, Lindqvist. Tack för sällskapet(:
Vi kollade ju såklart på OS ännu en medalj till Sverige! Denna gång genom Anna Haag, vilket lopp hon gjorde:D
Nu på morgonen har jag och mor skottat! Helt brutalt mycket snö, och jag hatar dom som kör plogbilarna för de gör värsta vallen till våran garageuppfart! Inte okej!!


Kommentarer
Johanna

Tänker på dig/er! Det är en fördel att bo i lgh och inte ens äga en skyffel, man slipper skotta snö ;)

2010-02-20 @ 14:27:12
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0