My Christmas

Hoppas att alla har haft en bra jul! Min har varit väldigt mysig! Började i torsdags med bingo lottos uppesittar kväll! Ja det är ett måste! Enda gången på året som jag spelar bingo lotto men jag gillar´t!! Men jag vann inte detta året heller"/ Jag sitter varje år och hoppas på en bil(;
Sen julafton var precis likadan som alla andra mysig, men alldeles för mycket mat. Och jag tröttnar aldrig på Kalle...
Och såklart många fina julklappar och julklappsspel(:
Juldagen blev ganska lugn och på kvällen så blev det först en sväng ut till blidsberg för att sedan åka vidare in till hotellet! Blev en väldigt lyckad kväll!
Igår så kom Jen, David och Erik hit så vi drog till backen och åkte.. Haha det är inget jag gör ofta och jag är brutalt feg!! Och andra åket så ska de åka i en av de andra backarna och vi kommer till ett stup typ(; Inte okej!!
Grejen är att jag blev ju bättre och bättre, men det blev ju dom också så då hängde jag ju inte med iaf(;
Och jag fick en klocka som jag suktade efter i NYC men aldrig köpte där! Så gissa om jag blev glad:D Tack min underbara vän!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0