Julledig!

Nu är det är det julledigt!(: Och dagen till ära fick vi sluta lite tidigare. Och för att stretcha ut magarna lite så blev det bestämt att vi skulle ha pizzaonsdag även denna onsdagen så här innan jul, och för att vi ska få i oss  lite extra julmat hmm jag vet inte om jag gillar denna teori?
Det alltså två dagar kvar till julafton knappt det med tanke på att det inte är så mycket kvar av denna.. Men jag känner absolut ingen julkänsla alls.. Jag vet inte varför, men hoppas att den infinner sig snart iaf!


Kommentarer
Anna H

Jag har inte heller någon julkänsla!!! Har aldrig varit med om det här förut! Brukar vara helt galen redan i november vanligtvis! :( Men ska klä granen ikväll så jag får hoppas att det hjälper.... Blir det något läger till våren förresten? :) PUSSPUSS!

2010-12-22 @ 21:58:27
URL: http://annahogstrom.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0