Södra Hestra Sparbanks GP

Eftersom jag var alldeles för upptagen igår med att leka med min nya telefon så fick jag gå upp tidigt idag istället för att tvätta cykeln och såklart raka benen så att de skulle vara snygga till tävlingen(;
Åkte till Burseryd ganska tidigt så att vi skulle kunna se när Jacob och Lucas tävlade, de var duktiga och blev 5a båda två(:
Starten för oss gick 13.30, jag var skapligt nervös för jag har haft en förmåga att alltid misslyckas på denna tävling!
Men det kändes faktiskt rätt bra när starten väl gick, det enda som var jobbigt det var ju såklart backen men det gick rätt bra även i den! Sen precis innan sista varvet så stötte Sara och när hon blev ikappkörd så kontrade jag och hade tur att det stannade av i klungan precis då. Trodde inte att det skulle hålla och den enda tanken jag hade i skallen var att det skulle vara så himla typiskt om jag lyckades vurpa nu! Men jag höll precis undan och ingen vurpa blev det ut!:D
Första gången jag vinner ett GP lopp i damelit (eller nånsin?). Sen att det var Sverige-Cup också gör det inte sämre(:


Kommentarer
Tjofsan

GRYMT TJORVIS! SAKNAR DIG MASSOR! <3

2010-08-14 @ 18:06:28
URL: http://kajsadahlberg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0